موتور های MC (شفت و فنر)
فروش و نصب و تعمیر درب اتوماتیک پارکینگ 09193002474
تعمیر ریموت درب پارکینگ و نصب جک درب پارکینگ و تعمیر کرکره برقی و تعمیر درب شیشه ای و تعمیر کرکره اتوماتیک

موتور های MC (شفت و فنر)

موتور کرکره سنترال (MC)

موتور های MC (شفت و فنر)

این سری محصول که با ولتاژ 230 معرفی می گردد با وات مصرفی  130 الی 270  در رده محصولات کم مصرف دسته بندی میشوند ، سیستم موتوری در این سری موتور های لوله ای بطور متوسط نیروی ثابتی در بازه 10 الی 50 N.m را خواهد بود   . ضریب استاندارد حرارتی این تجهیزات  40+ تا 10- درجه سانتیگراد میباشد .

از سری تجهیزات الکترومکانیک می‌باشد که جهت اتوماسیون کرکره های برقی و درب های رول شونده در ابعاد متوسط با کاربری مسکونی و تجاری مورد استفاده قرار  می‌گردد.

 خصوصیات :
قابلیت نصب عمومی .
سرعت ثابت در طول حرکت .
عدم نیاز به تعویض یراق کرکره های موجود .
با تنوع بالا در تجهیزات خلاص کننده سیستم .
قابلیت تنظیم برای مقدار کارکرد موتور و  بسته شدن اتوماتیک .
امکان اتصال به تجهیزات هشدار دهنده صرقت و حریق در مجموعه .

 این سیستم که به منظور اتوماتیک کردن کرکره های رولفرم ، پلی کربنات ، آلومینیوم و گالوانیزه مناسب می باشد کاربرد بالایی در اتوماسیون   درب های فروشگاهی با ابعاد متوسط دارد .
این نوع موتور که با قرار گیری در امتداد فنر های بالانس بر روی شفت ثابت کرکره و غلبه بر حالت سکون فنر های تعادلی کرکره سازه  را به حرکت واداشته  و به جمع شدن تیغه های کرکره به دور کاسه فنر ها کمک میکند . این نوع حرکت که در راستای قائم از پایین به بالا و به رول شدن در بالای دهانه تحت پوشش می انجامد بهترین شیوه ایجاد حفاظ  برای  درب های فروشگاهی با اشغال حد اقل فضا میباشد .

 سرعت عملکرد کرکره با این نوع تجهیزات اتوماسیون 2.2 متر بر دقیقه میباشد که این سرعت متناسب با قطر فنر های تعادلی ( کاسه فنر ) ، نوع تیغه کرکره ، ابعاد دهانه و ... متغیر خواهد بود.

این سری محصول که با ولتاژ 230 معرفی می گردد با وات مصرفی  400 الی 425  در رده محصولات کم مصرف دسته بندی میشوند ، سیستم موتوری در این سری موتور ها بطور متوسط نیروی ثابتی 60 N.m برای کنترل فنر های بالانس اعمال میگردد   . ضریب استاندارد حرارتی این تجهیزات  50+ تا 10- درجه سانتیگراد میباشد .



نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه: