بررسی تخصصی درب اتوماتیک یوروماتیک لیزر(ریلی)
فروش و نصب و تعمیر درب اتوماتیک پارکینگ 09193002474
تعمیر ریموت درب پارکینگ و نصب جک درب پارکینگ و تعمیر کرکره برقی و تعمیر درب شیشه ای و تعمیر کرکره اتوماتیک

بررسی تخصصی درب اتوماتیک یوروماتیک (ریلی)

موتور ریلی 1500/800/500 کیلوگرم

درب اتوماتیک ریلی پارکینگ یوروماتیک لیزر

محتویات پک کامل:

یک جفت چشم الکترونیکی 

یک عدد ریسور النا و دو عدد ریموت 

چهار متر دنه شانه ای(خارج از پک)

فلاشر

صفحه و پلیت نصب شاسی

شرکت یوروماتیک ایتالیا هم رده شرکت پوروتکو بوده و محصولات آنها تقریبا شبیه به هم می باشد . از کیفیت و کارکرد بسیار عالی برخوردار می باشد . درب اتوماتیک ریلی یوروماتیک یک محصول بسیار خوب برای دربهای کشویی تا وزن 1500 کیلوگرم و به صورت مکانیکی می باشد .

نام مدل ریلی درب اتوماتیک یوروماتیک به نام LASER که با Mover پروتکو به یک شکل می باشد و مدار آن نیز با هم یکی می باشد.

 

طراحی و ساخت 

الکتروموتور آن بسیار قوی می باشد و مثلا مدل 1500کیلوگرم  آن می تواند تا 2000 کیلوگرم را جابجا کند و این خصوصیات برای نصابان درب اتوماتیک که گاهی وزن درب را پایین تخمین می زنند مناسب می باشد . دارای میکروسویچ برای ابتدا و انتهای درب  می باشد و هم قابلیت دادن تایم برای بازو بسته کردن درب می باشد. دارای یک براکت برای موتور می باشد که پیچ های قابلیت تنظیم دارد.

موتور درب اتوماتیک پارکینگ ریلی لیزر

 

مدار فرمان 

یکی دیگر از برتریهای یوروماتیک نسبت به سایر رقبا برنامه ریزی ساده آن می باشد که دارای یک برد دیجیتال قدرتمند و بسیار قوی در برابر نوسانات برق می باشد و همانند پروتکو موور دارای 4 دکمه a,b,c,d برای تنظیمات مربوط به نرم افزاری درب می باشد .برروی برد آن دو عدد سون سگمنت وجود دارد که با علائم ثبتی برروی آنها می توان برنامه ریزی را انجام داد و اگر هم درب دچار مشکل باشد خطای ثبتی بروی سون سگمنت قابل مشاهد است  وبرای رفع آن می توان اقدامات لازم را انجام داد .

مدار کنترل یوروماتیک در دو مدل 220 ولت و 24 ولت تولید شده که در ایران بیشتر 220 ولت آن مورد استفاده قرار میگیرد .

 برد درب ریلی پارکینگ یوروماتیک لیزر

چشم الکترونیک و ریموت 

چشم الکترونیک یوروماتیک به جرات می توان گفت یکی از با کیفیت ترین اجناس موجود در بازار می باشد  و بسیار قوی و ضد آب است . چون اکثر ضعف درب های اتوماتیک در چشم های الکترونیکی می باشد این ضعف به هیچ وجه در مدل یوروماتیک صدق نمی کند و با خیال راحت می توان تا سالیان سال از آن استفاده نمود.

-ریموت کنترل یوروماتیک معمولا داخل پک آن موجود نمی باشد و دلایل آن هم مشخص نیست یا بدون ریموت داخل ایران وجود دارد و یا یک جفت ریموت و یک ریسیور غیر فابریک در آن قرار دارد که معمولا مارک های متفرقه چینی می باشد.

 

جمع بندی 

یوروماتیک با ارائه مدل laser خود به بازار یک موتور  قدرتمند و بسیار شیک پرکار از لحاظ فیزیکی و از لحاظ قیمت هم قابل رقابت با بسیاری از مدلهای بالاتر از خود می باشد . و حتی با قیمت بعضی از مدل های ایرانی خود هم قیمت نیز هست پس از لحاظ قیمت یک انتخاب خوب و عالی می باشد. کسانی که می خواهند کمتر دچار دردسر خرابی درب و تعمیرات آن و اشکالات مربوط به باز و بسته شدن درب شوند می توان با انتخاب مناسب وزن درب یک مدل از درب اتوماتیک یوروماتیک مدل laser را خریداری و نصب نمایند و همانطور که توضیح داده شد یک مجموعه کامل و کم نقض و امکانات کافی برخوردار می شوید.


نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه: