بررسی تخصصی درب اتوماتیک V2 مدل کالیپسو
فروش و نصب و تعمیر درب اتوماتیک پارکینگ 09193002474
تعمیر ریموت درب پارکینگ و نصب جک درب پارکینگ و تعمیر کرکره برقی و تعمیر درب شیشه ای و تعمیر کرکره اتوماتیک
مشخصات کلی
 
اگر می خواهید با هزینه کم همچننان یک جنس خوب و تمام عیار تهیه کنید
مدل v2 calypso   بهترین پیشنهاد ما به شما می باشد

درب اتوماتیک V2 مدل کالیپسو :

فروش و نصب درب اتوماتیک وی تو کالیپسو با قیمت مناسب

درب بازکن اتوماتیک کالیپسو پرفروش ترین های کمپانی V2 می باشد و به علت طرح آیرودینامیکی خاصی که دارد دارای استحکام زیادی در بخش انتهایی بازو است .
جک های پارکینگی کالیپسو (Calypso) تردد 20 واحد در روز را به راحتی پشتیبانی می کند و در صورت لزوم پس از نصب قفل برقی بر روی درب نصب خواهد شد که این به جهت ایجاد امنیت هرچه بیشتر، به مصرف کنندگان توصیه می شود .

ویژگی ها:

مناسب درب های تا وزن هر لنگه 400 کیلوگرم

مناسب درب های با عرض هر لنگه 2.5 متر

تردد حداکثر 20 واحد در روز

دارای خلاص کن دستی

دارای سیستم دو سرعته

مجهز به سیستم ضد برخورد با مانع (encoder)

دارای LCD جهت برنامه ریزی و معرفی مشکلات فنی

درب اتوماتیک وی تو سری کالیپسو دارای دو مدل جک پارکینگی کالیپسو 400 و کالیپسو 500 است . کالیپسو 400 مناسب درب های به وزن 400 کیلوگرم است و با طول شفت 40 سانتی متری برای درهای هر لنگه 2.5 متر تعریف شده است . به همین نسبت کالیپسو 500 مناسب درب های به وزن 500 کیلوگرم است و با طول شفت 50 سانتی متری برای درهای هر لنگه 3.5 متر مناسب است .

پکیج کامل درب اتوماتیک وی تو V2 شامل یک جفت بازو ، برد کنترل یا همان مدار فرمان ، یک جفت ریموت ، رسیور ، آنتن ، فلاشر ، یک جفت چشمی یا همان حسگر و سایر متعلقات نصب می باشد .

بازوهای در اتوماتیک وی تو :

بازوهای درب اتوماتیک وی تو مدل کالیپسو با ظاهر غیرمعمول خود متاسفانه به دلیل حجیم بودن جایگاه موتور جک در انتهای بازو نسبت به جک های مشابه موجود در بازار ،  فضای بیشتری را برای نصب اشغال می کنند .

مدار فرمان درب اتوماتیک وی تو :

طرح مناسب و هماهنگی رنگ جعبه مدار فرمان با بازوهای جک کالیپسو در درب اتوماتیک وی تو بر زیبایی ظاهری این پکیج افزوده است .

برای باز کردن در کنترل باکس نیاز به آچار یا آلن مخصوص نیست و تنها با یک پیچ گوشتی ساده هم می توان درب آن را باز نمود .

هنگامی که برای اولین بار درب باکس کنترل را باز  کنید ، با یک بسته ی مقوایی روبرو می شوید که باید مدار درون آن را در داخل جعبه فیکس کنید . کار با تابلو فرمان درب اتوماتیک کالیپسو به دلیل وجود تعدادی جامپر که باید در محل مخصوص خود با دقت نصب شوند قدری زمانبرتر از سایر نمونه های موجود در بازار است . تعدادی فیوز ، خطرات ناشی از نوسان برق که ممکن است به مدار فرمان آسیب برساند را به حداقل می رساند و وجود یک LCD و سه عدد شاسی بر روی تابلو فرمان کار برنامه دهی را بسیار سهل نموده است .
مدار فرمان درب اتوماتیک وی تو ، سیتی وان یا همان city1 نام دارد . این برد کنترل با ورود خود به بازار تمامی رقبا را در زمینه قابلیت های برنامه دهی از صحنه رقابت خذف نمود و تاکنون نیز شرکت های تولید کننده ی درب اتوماتیک نتوانسته اند مدار کنترلی با امکانات وسیع تر به بازار عرضه کنند. مثال ساده در این مورد تابلو فرمان درب اتوماتیک پروتکو مدل لیدر است که برای زمان باز شدن و بسته شدن درب تنها یک پارامتر دارد و ای در حالیست که در مدار فرمان درب اتوماتیک وب تو مدل کالیپسو برای زمان باز شدن درها و بسته شدن آنها دو پارامتر مجزا تعریف شده است. یعنی زمان باز و بسته شدن درب ها می تواند متفاوت باشد. زمانی که یک لنگه از درب های دولنگه سنگین تر باشد اهمیت این قابلیت مشخص می شود . از دیگر امکانات برد کنترل درب اتوماتیک وی تو ، ایجاد دستور باز یا بسته شدن در تنها برای یکی از لنگه ها جهت عبور اشخاص و موتور، فشار مناسب نهایی که در با وجود قفل برقی هم براحتی بسته شود، سیستم ضد برخورد با مانع یا همان اینکودر، تغیر در اندازه ی حساسیت تشخیص مانع و ...

نکته ای که باید به آن توجه داشته باشیم این است که تنها تعداد محدودی از نصاب ها توانایی برنامه دهی کامل و استفاده از تمام امکانات و قابلیت های مدار فرمان city1 را دارا هستند ، زیرا این برد کنترل به دلیل پیچیدگی های کد دهی حتی با کاتالوگ فارسی هم به سختی برنامه ریزی می شود.

علیرغم بسته بندی کوچک و ظاهر جمع و جور زمانی که بسته های درب اتوماتیک وی تو مدل کالیپسو را باز می کنید با دو عدد بازو مواجه می شوید که گویای قدرت موتور و استحکام شفت فولادی جک پارکینگی وی تو می باشند . از همین بسته بندی و طراحی بدون نقص پک درب اتوماتیک وی تو می توان به کیفیت این کالا پی برد .

طراحی و تنظیم بسیار مناسب و دقیق خلاص کن دستی درب اتوماتیک و کابل برق بازوها نشان از کار تیمی خلاق و کاردان دارد که با طراحی جک پارکینگی بی صدا و قوی، خود را به جهان معرفی کردند .

اگر تصمیم دارید در پارکینگ خود را اتوماتیک کنید با در نظر گرفتن وزن و عرض، درب اتوماتیک وی تو مدل کالیپسو قطعا بهترین گزینه برای شما خواهد بود .

سایر تجهیزات شامل ریموت، رسیور، آنتن، فلاشر، چشمی و اتصالات نصب می باشند. ریموت فابریک وی تو ظاهری چهارگوش دارد و جنس آن پلاستیکی است ، در دو مدل 2 و 4 دکمه تولید می شود که معمولا داخل پک جک های پارکینگی وی تو ریموت دو دکمه موجود است.

یک آنتن درون بسته ی درب اتوماتیک وی تو وجود دارد که با نصب آن برد ریموت و قدرت آنتن دهی به دو برابر افزایش می یابد .

حسگر یا همان چشمی الکترونیک درون پک در اتوماتیک وی تو در واقع همان سنسور حرکتی جهت شناسایی حضور اشخاص و اشیاء در مسیر درب ها است .

فلاشر در بیشتر درب های اتوماتیک به رنگ نارنجی و جنس آن از نوعی پلاستیک شفاف است و در مقابل شرایط محیطی مختلف مقاوم است . نور آن از فاصله ی 30 متری قابل رویت است و کاربرد آن هشدار وضعیت درب به افراد است .

در اتوماتیک V2 دارای 1 سال گارانتی و 10 سال خدمات پس از فروش می باشد که با توجه به کارایی و کیفیت خوب که در این چند سال از خود نشان داده است زمان کمی به نظر می رسد .

تعمیر درب اتوماتیک وی تو کالیپسو

تعمیر برد درب اتوماتیک وی تو کالیپسو

تعمیر موتور جک درب اتوماتیک وی تو کالیپسو

تعمیر گیرنده درب اتوماتیک

 فروش ویژه درب اتوماتیک پارکینگ مدل وی تو کالیپسو

قیمت درب اتوماتیک پارکینگ وی تو کالیپسو

نصب درب اتوماتیک پارکینگ v2 calypso

 

نصب درب automatic door calypso v2

درب اتوماتیک کالیپسو وی تو   calypso v2

 میل ماردون کالیپسو وی تو

مهره ماردون کالیپسو وی تو

 

 

 



نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه: